با توجه به رقابت زیادی که برای پیشرفت  در زمینه فناوری های تلفن همراه در میان شرکت های اصلی تولید کننده وجود دارد، عمده موبایل درمیان کشور های سراسر دنیا افزایش یافته و  اکثر شرکت ها  هر روز یک فناوری جدید برای تلفن های همراه تعریف می کنند و همین موضوع باعث می شود انتخاب از میان تعداد زیاد گزینه های تلفن همراه اغلب  شما را گیج کند. از این رو برای کمک به شما در تصمیم گیری ، در اینجا چند نکته مفید در مورد عواملی که باید در نظر بگیرید:


باتری موبایل

آیا شما از آن دسته کاربرانی هستید که احتمالاً چندین برنامه را به طور همزمان بکار میگیرید؟ آیا شما جزء طرفداران برنامه های پخش فیلم یا بازی های سنگین موبایل هستید؟ این قبیل ابزار که سنگین و یا آنلاین هست سریعتر باتری ها را تخلیه می کند. اگر شما متعلق به این دسته از کاربران هستید ، پس بهتر است به دنبال گوشی تلفن همراه با طول عمر بالای باتری باشید.  

 

 

 

حافظه گوشی

تلفن ها دارای دو نوع حافظه هستند - Random Access Memory  (RAM) و فقط خواندن حافظه ROM)) به همراه پردازنده تلفن شما (پایین را ببینید) سرعت گوشی و سهولت کار آن را تعیین می کند. ROM همان چیزی است که بیشتر افراد از آن به عنوان ذخیره استفاده می کنند. این حافظه ای است که برای ذخیره سیستم عامل ، برنامه ها و کلیه فیلم ها ، عکس ها و آهنگ هایی که می خواهید در گوشی ذخیره کنید استفاده می شود. بنابراین ، به نظر می رسد که تلفن های دارای رم بالاتر سریع تر و کسانی که رام بالاتری دارند ، استفاده کنند. فضای ذخیره بیشتری دارند

 یک کاربر متوسط ​​باید از RAM 2 گیگابایتی و ROM 16 گیگابایتی راضی باشد. اما اگر کاربر سنگین هستید ، به دنبال تلفنی با حداقل 3-4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت ROM باشید. برای گسترش ROM خود می توانید از کارت حافظه micro SD نیز استفاده کنید ، اما به یاد داشته باشید ، برنامه هایی که از کارت حافظه ذخیره شده و اجرا می شوند ، کندتر هستند.


دوربین گوشی هوشمند

دوربین های داخلی بسیاری از اعتیاد به مواد مخدره وجود دارد که از طریق تلفن هایی با مارک های مختلف سعی می کنند با ارائه مگاپیکسلی بیشتر ، از یکدیگر دور شوند. اجازه ندهید این شما را فریب دهید. به خودی خود ، دوربینی با مگاپیکسل بیشتر منجر به تصاویر بهتری نمی شود. جدای از مگاپیکسل ، عکسهای با کیفیت خوب تابعی از عواملی مانند سطح ISO ، دیافراگم و همچنین سرعت فو خودکار هستند. اگر به احتمال زیاد عکس های زیادی می گیرید ، پس از آن به دنبال یک تلفن با دوربین 12 یا 16 مگاپیکسلی باشید که دیافراگم  2.0 یا پایین تر داشته باشد ، برای نتایج خوب حتی در نور کم. اگر به احتمال زیاد استفاده شما از این دوربین سنگین نیست ، یک تلفن با دوربین 8-12 MP و دیافراگم  2.2 باید برای شما مناسب باشد.


پردازنده موبایل

تقریباً مانند دوربین های گوشی های هوشمند ، در مورد پردازنده های دارای zhargon هایی مانند quadcore ، octa core ، Snapdragon ، MediaTek و غیره موارد جدیدی وجود دارد. در اینجا یک قانون ساده انگشت شست است. به سرعت پردازش که از نظر GigaHertz )GHz) بیان شده است نگاه کنید. هرچه سرعت بیشتر باشد ، پردازنده سریعتر می شود. اگر می خواهید ویرایش عکس و فیلم زیادی انجام دهید یا بازی های آنلاین و پخش فیلم را پخش کنید ، یک پردازنده سریع تر انتخاب کنید.


نمایش دادن

تلفن با صفحه نمایش 5.5 - 6 اینچی HD یا QHD معمولاً گزینه مناسبی است. این امر به شما امکان می دهد تا در حین حمل آسان در جیب یا کیف خود ، از یک تجربه رسانه ای غنی لذت ببرید.

سیستم عامل

فقط دو سیستم عامل (OS) برای انتخاب وجود دارد - Android یا iOS. اگر iOS را انتخاب کنید ، به طور پیش فرض در انتخاب آیفون اپل هستید. سایر سازندگان تلفن های هوشمند در سیستم عامل آندروید کار می کنند. اما این همچنین در یک نام و نسخه گیج کننده ایجاد می شود. اغلب سیستم عامل آندروید توسط سازندگان برای اضافه کردن ویژگی هایی که می تواند منجر به bloatware شود ، در نتیجه باعث کند شدن تلفن می شود. بنابراین ، قبل از تصمیم گیری ، تلفن را امتحان کنید. در مورد نحوه به روزرسانی آیفون خود با وام مصرف کننده در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.


هزینه تلفن همراه

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، تلفن های هوشمند در نقاط قیمتی قرار می گیرند که بسیار متفاوت است. بدیهی است ، قیمت ها از نظر سرعت پردازنده ، حافظه ، دوربین و نمایشگر بالاتر می روند تا از زنجیره ارزش بالا برود. اما اجازه ندهید بودجه شما مانع از گوشی هوشمند مورد نظر شما شود. 

 

 


دیجی پلاس تلفن ,حافظه ,دوربین ,گوشی ,پردازنده ,سرعت ,سیستم عامل ,تلفن همراه ,وجود دارد ,احتمال زیاد ,اجازه ندهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجام امور تایپ ایران وب دیتا اخبار روز هنرستانی فیلم و سریال نمایندگی رسمی فروش بخاری نیک کالا اهواز لوکس ویلا تیک ویدیو